حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.

همزمان با فرا رسیدن یکم ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی پیامی منتشر و از این طریق آغاز سال تحصیلی را به جویندگان علم تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

حضرت رسول اکرم (ص): أَکْثَرُ النّاسِ قیمَةً أَکْثَرُهُم عِلْماً.  ارزشمندترین مردم کسی است که علم بیشتر داشته باشد.

در ایام ولادت با سعادت پیامبر مهربانی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، ماه مهر آمد و با خود بوی مهرورزی، شوق آموزش و آموختن را به ارمغان آورد و خاطرات خوش این مسیر دانش اندوزی را برای همگان زنده کرد.  

در فصل بهار دانش، در برابر معلمان و مدرسان که در ایفای نقش انسانی و ایمانی، جایگاهی ممتاز دارند و اندوخته عمر و تلاش با برکت خود را بی هیچ منتی، سخاوتمندانه در اختیار فرزندان معنوی خویش قرار می‌دهند با افتخار، سر تعظیم و تکریم فرود می‌آوریم.

بی‌شک حضور در عرصه آموزش‌های عالی علمی‌کاربردی فرصتی مغتنم برای مهارت‌آموزی و ارتقاء توان اشتغال‌پذیری دانشجویان این زیر نظام آموزشی و زمان مناسبی برای خدمت‌گزاری دست‌اندرکاران در جهت تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و ماهر و زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی کشور خواهد بود.

ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن دوران غرورآفرین؛ با تأکید بر ضرورت توجه همگان به نقش بی‌بدیل دانشگاه جامع علمی کاربردی در گسترش مهارت‌آموزی و زمینه‌سازی برای کمک به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور، اینجانب شروع سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان و مدرسان معزز دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تبریک عرض نموده، توفیق ادامه این کوشش‌ها را به منظور نیل به اهداف رفیع دانشگاه که در جهت اعتلای هر چه بیشتر کشور، تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، خواستارم و در این مسیر مبارک برای جامعه دانشگاهیان از خداوند، توفیق می‌طلبم.

امید است در سایه‌ تأییدات حضرت ولیعصر (عج)، بتوانیم نقش سازنده‌تری در جهت بالندگی صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی کشور ایفا نموده و با همتی والاتر از قبل، گام‌های ارزشمند و ماندگارتری برای اعتلا و سربلندی میهن عزیزمان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار