تیم های منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر انگلیس به تساوی رضایت دادند.

حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر بین منچسترسیتی و آرسنال برگزار شد که این دیدار با تساوی ۲-۲ پایان رسید.

در این دیدار ارلینگ هالند در دقیقه ۹ و روی پاس عمقی و عالی ساوینیو با رایا تک به تک شد و دروازه آرسنال را به راحتی باز کرد. در حالی که به نظر می‌رسید این شروع توفانی منچسترسیتی، یک برد آسان و پرگل را برای این تیم در پی داشته باشد، اما مصدومیت شدید رودری ستاره سیتیزن‌ها در دقیقه ۲۱، تمرکز پپ و تیمش را به هم ریخت و در دقیقه ۲۲ آرسنالی‌ها روی یک شروع مجدد سریع بازیکنان سیتی را غافلگیر کردند و در نهایت ریکاردو کالافیوری با یک شوت پای چپ از راه دور، دروازه سیتی را باز کرد تا اشتباهش روی گل سیتی را جبران کرده باشد.

وقت‌های تلف شده نیمه نخست، اما حوادث زیادی داشت. ابتدا در دقیقه ۱+۴۵ گابریل با ضربه سر روی ارسال عالی ساکا گل دوم را برای آرسنال زد، اما در دقیقه ۸+۴۵ لیاندرو تروسارد هافبک توپچی‌ها کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

با اخراج تروساد، سیتیزن‌ها با یک یار بیشتر، نیمه دوم را به طور کامل روی دروازه آرسنال خیمه زدند، اما شاگردان آرتتا به خوبی دفاع کردند و فاصله‌ای تا پیروزی نداشتند تا اینکه در دقیقه ۸+۹۰ روی آخرین حمله منچسترسیتی، جان استونز از شلوغی محوطه جریمه آرسنال استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه منچسترسیتی با ۱۳ امتیاز صدرنشین ماند و شاگردان آرتتا با ۱۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار