رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۹۴ نفر از مددجویان زندان‌های سراسر استان کرمان به مناسبت میلاد یامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مشمول عفو رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: با پیشنهاد کمیسیون عفو استان و عنایات ویژه مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه ۸۴ نفر مرد و ۱۰ نفر زن در زندان‌های استان مورد عفو قرار گرفتند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: از این تعداد ۶۷ مددجو از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و تقلیل و کاهش در مجازات شامل حال ۲۷ نفر دیگر از زندانیان گردید.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) خواستار عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات «دو هزار و هشتصد و هشتاد و هفت» نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی شده بود؛ که در آستانه‌ی سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام صادق (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رئیس قوه قضائیه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات محکومان موافقت کردند.

برچسب ها: مددجو ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار