رئیس دادگستری کوهبنان گفت: برهم زنندگان نظم و انضباط جامعه به شدت محکوم و مجازات می‌شوند.

علی محبوب پور گفت: کوهبنان از جمله امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است که خبری از جرایم خشن، قتل و نزاع‌های خانوادگی نیست.

محبوب پور افزود: مهمترین وظیفه ذاتی دستگاه قضایی در کنار سایر نهاد‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برقراری نظم و امنیت است که در این راستا دستگاه قضایی ذره‌ای از این وظیفه مهم و خطیر خود غفلت نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است لذا با افرادی که مخل امنیت و آسایش مردم هستند بدون هیچ گونه اغماضی به شدت برخورد می‌شود. 

علی محبوب پور افزود: پیرو خبر منتشر شده در راستای آتش زدن عمدی یک دستگاه خودروی در خیابان آزادی همکاران محترم انتظامی در کلانتری مرکزی کوهبنان با اخذ دستور قضایی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و پلیس آگاهی نسبت به دستگیری عاملین اقدام و تحقیقات بلافاصله آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: قاضی دادگاه نیز شخصا نسبت به صدور دستورات لازم و تفهیم اتهام به متهمان اقدام و متهمان در اسرع وقت بازداشت شدند.

رئیس دادگستری کوهبنان ادامه داد: دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی، قاطعانه و با رعایت عدالت و انصاف با هرگونه اخلال در نظم و بر هم زنندگان امنیت مردم برخورد می‌کنند.

وی بیان داشت: نیرو‌های نظامی و امنیتی از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد نظم و امنیت در سطح شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد در راستای برقراری آرامش برای مردم ولایت مدار و انقلابی بام فرهنگی استان کرمان استفاده خواهند نمود.

محبوب پور ادامه داد: طی سالیان گذشته دو مورد آتش زدن خودرو در شهرستان کوهبنان داشتیم در مورد دوم متهمین شناسایی شدند طبق قانون مجازات خواهند شد تا درس عبرتی برای دیگران شود که هیچ زمانی شاهد چنین حرکاتی غیر انسانی در شهرستان کوهبنان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار