نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران معرف ایستادگی، مقاومت و عزت ایران اسلامی هستند، گفت: اثربخشی و الهام بخشی شهدا در جبهه مقاومت و حمایت از مظلومان در دنیا شکل گرفته است.

حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در یادواره شهدای غریب در اسارت و جاویدالاثر استان در شهرستان چرداول، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در راستای حفظ نام و یاد شهدا و توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان بالاترین سرمایه‌هایی هستند که به ملت، کشور و نظام اسلامی عزت بخشیدند، ابراز کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران کسانی هستند که امروز معرف مقاومت، ایستادگی، عزت و افتخار ملت ایران اسلامی هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی، نه تنها در جبهه مقاومت بلکه در دنیا، زمینه فراگیر شدن آمادگی جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند و شهدا و جانبازان ما در این عرصه گام برداشته‌اند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه شهدا و همرزمان شهدا نه نسبت به گذشته حُزن و نه نسبت به آینده ترس دارند، ابراز کرد: شهدا جایگاه والایی در نزد خداوند متعال دارند.

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.