رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بر اجرای احکام تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در تبریز تاکید کرد.

 موسی خلیل الهی در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان  با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اجرای دقیق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و لزوم هماهنگی امور و پیشگیری و صیانت از حفظ حقوق عامه و حفاظت از منابع طبیعی و برخورد قانونی با اشخاصی که بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف، تخریب و تجاوز به اراضی و املاک دولتی و عمومی می‌کنند را ضروری دانست.

 وی اجرای احکام قطعی در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی را مورد تاکید قرار داد و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در راستای حفظ حقوق عامه را لازم و مهم دانست.

خلیل‌الهی بر لزوم پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز و رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی پرونده‌های ادارات دولتی در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی استان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی همچنین بر پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران تاکید نمود و افزود: ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای خودکفایی در تولید گندم، لازم است تلاش شود تا مطالبات باقی مانده در اسرع وقت پرداخت شود تا کشاورزان برای کشت به موقع این محصول استراتژیک ترغیب داشته و همکاری‌های لازم را با وزارت جهاد کشاورزی انجام دهند.

شهرام شفیعی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار بر افزایش تعاملات بین دستگاهی، هم افزایی و همکاری در راستای رفع مشکلات حوزه کشاورزی و به ویژه در حوزه امور اراضی، همیاری قوه قضائیه در حوزه رفع موانع و چالش‌های تولید در حوزه کشاورزی تاکید نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.