یک فرمانده سابق ارتش صهیونیستی تاکید کرد که هیچکس نمی‌داند حزب‌الله چه قابلیت‌هایی دارد و این جنبش تاکنون کمی از توانایی خود را نشان داده است.

شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از تسویکا هایموویچ، فرمانده سابق پدافند هوایی ارتش این رژیم گفت که هیچکس نمی‌تواند اندازه انبار‌های تسلیحاتی حزب الله را تعیین کند.

براساس گزارش النشره، او در ادامه تاکید کرد که توانایی‌های حزب الله برای شلیک راکت و موشک تقریبا بی نهایت است. این فرمانده صهیونیست با تاکید بر اینکه حزب‌الله تاکنون حجمی که می‌تواند شلیک کند را نشان نداده است، اعلام کرد که با ادعای ارتش اسرائیل در مورد انهدام ۵۰ درصد موشک‌های حزب‌الله پس از حمله هوایی گسترده به لبنان طی روز دوشنبه موافق نیست.

هایموویچ تاکید کرد: آنچه اسرائیل در دو روز گذشته شاهد آن بود، به آنچه حزب الله در اختیار دارد از نظر توانمندی و توانایی انجام حتی نزدیک هم نیست.

پیش از این، یعقوب عمیدور، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، تایید کرد که این رژیم حتی به آغاز نابودی توانایی‌های حزب‌الله نزدیک نیست و افزود: تل‌آویو تا شکست دادن حزب الله یا از بین بردن توانایی‌هایش بسیار بسیار فاصله دارد.

چندی پیش نیز امیر بوخبوط خبرنگار و تحلیلگر نظامی صهیونیست اذعان کرد که حزب الله دارای موشک‌های بالستیک، نقطه زن و موشک‌های زمین به هوا است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سر باز اسلام
۲۰:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
با اين حرافي ها مي خواهند تهاجمات خودرا موجه نمايند
آخرین اخبار