حزب‌الله لبنان بامداد سه‌شنبه اعلام کرد پایگاه‌های «مگیدو، رامات دیوید و عاموس» رژیم صهیونیستی را با موشک‌های «فادی ۱ و ۲» هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان بامداد امروز سه‌شنبه با صدور چهار بیانیه جداگانه از حملات موشکی گسترده به شمال اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

حزب‌الله در این بیانیه‌ها اعلام کرده که برای حمایت از ملت استوار فلسطین و در دفاع از لبنان و مردم آن، مجاهدان مقاومت اسلامی بامداد امروز پایگاه عاموس را که پایگاه اصلی حمل و نقل و پشتیبانی لجستیک ارتش اشغالگر در منطقه شمالی است، با موشک‌های فادی ۱ هدف حمله گسترده قرار دادند. 

رزمندگان حزب‌الله یک کارخانه ساخت مواد منفجره را نیز در منطقه زخرون که حدود ۶۰ کیلومتر با مرز‌های لبنان فاصله دارد، با موشک‌های فادی ۲ هدف حمله گسترده قرار دادند. 

حزب‌الله همچنین اعلام کرد پایگاه نظامی مگیدو را در غرب شهر اشغالی العفوله دو بار و پایگاه و فرودگاه رامات دیوید را با موشک‌های فادی ۲ هدف حمله گسترده قرار داده است. 

پس از حملات گسترده موشکی حزب الله از جنوب لبنان، آژیر خطر در مناطق وسعیی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد. فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب و شرق حیفا و مناطق وسیعی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از جمله مناطق وسیعی که آژیر هشدار در آنها فعال‌شده می‌توان به «إکسال»، «الناصرة»، «یافة الناصرة»، «عیلوط»، «الرینة»، «کفرکنا»، «المشهد وسولم»، «دبوریة»، تعداد زیادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقة «العفولة» و «مرج ابن عامر» اشاره کرد.

دقایقی بعد خبرگزاری «یونیوز» گزارش داد که تعداد زیادی راکت و موشک از جنوب لبنان به سمت نیمه شمالی فلسطین اشغالی شلیک شده است. همزمان، شاهدان محلی تصاویری از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در شهر‌ها و شهرک‌های مختلف منتشر کردند.

شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که صدای انفجار‌های مهیبی در مناطق مختلفی از نیمه شمالی فلسطین اشغالی شنیده می‌شود. شبکه المیادین هم اعلام کرد مناطق گسترده‌ای در شمال فلسطین اشغالی بامداد امروز هدف چهار مرحله حمله سنگین موشکی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد بامداد امروز سه شنبه ۲۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

رسانه‌های صهیونیستی از رگبار موشکی حزب‌الله به کریات شمونه و فعال شدن آژیر خطر در سراسر این منطقه خبر داد.  به گفته این رسانه‌ها  یک انبار متعلق به شهرداری کریات شمونه مورد هدف قرار گرفته است.

 رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد:  نزدیک به ۵۰ پرتابه از لبنان به سمت کریات شمونه شلیک شده و چندین ساختمان تخریب شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
آقا نزنید تا نخورید
France
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
پایگاه چرا بزنین داخل مردمانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
نتیجه این موشکها چی شد ؟ فقط پرتاب مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
نیسی
۰۷:۵۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
ایران داره چکار میکنه چرا ساکته حزب الله تنها داره میجنگه . چرا ایران پشتیبانی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
موشک های که رو هوا زده میشه چه سودی داره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
موشک های که رو هوا زده میشه چه سودی داره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۸:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
شما اونجا بودی و دیدی همه موشک ها رو هوا زده میشه،،فکر کردی رژیم جعلی و درمانده اسرائیل میاد میگه موشک های حزب‌الله به هدف خورده.
آخرین اخبار