سخنگوی سابق ارتش اسرائیل نسبت به حمله زمینی به لبنان هشدار داد و انجام چنین عملیاتی را به نفع حزب الله لبنان دانست.

رونن مانلیس، سخنگوی سابق ارتش اسرائیل به روزنامه معاریو گفت که اگر اسرائیل نیرو‌های زمینی را به لبنان بفرستد، «بزرگترین آرزوی» سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، محقق خواهد شد.

وی مدعی شد: «ما تلاش می‌کنیم نصرالله را وادار کنیم تا پرچم سفید را به اهتزاز درآورد که احتمالاً از ویژگی‌های او نیست.» او افزود: «این باور که در صورت اعمال حملات حداکثری اسرائیل، جنگ سریع‌تر به پایان می‌رسد یک اشتباه اساسی است.»

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های اخیر با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی و حملات هوایی به مناطق مختلف لبنان دست‌کم صد‌ها نفر را کشته و هزاران تن را زخمی کرد.

بسیاری از کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی انفجار‌های اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. وزارت بهداشت لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور ۵۵۸ لبنانی شهید شدند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات امروز حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به مخفیگاه‌ها بروند.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار