پنجمین همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در سالن شهید جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

 آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: از زمان خلقت حضرت آدم جبهه حق و باطل مقابل هم قرار گرفتند همواره جبهه باطل مقابل جبهه حق صف‌آرایی می‌کند .

آیت‌الله حسینی افزود: جهاد فی سبیل الله از واجبات مومنان است که به وسیله آن می‌توان بر هوا و هوس‌ها غلبه کرد و یکی از پایه‌ها و واجبات دین، جهاد است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس مقاومت و جهاد کردند و به پیروزی رسیدند، افزود: امروز با یاری خداوند جبهه مقاومت مسلح و گسترده شده و دشمن در محاصره قرار گرفته است.
 
یدالله رحمانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: امنیت و آرامش امروز در زندگی مرهون فداکاری‌های شهدا است و باید راه شهدا را سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم.
 
رحمانی افزود: این افتخار بزرگی برای بنده است که اولین جلسه بعد از معارفه را در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس باشم و تلاش خواهیم کرد که مراسمات از این دست به شکل باشکوه تری برگزار شوند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف و توجه اصلی ما باید بر بهبود شاخص‌ها و معیشت مردم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باشد.

در این همایش که از ۵ هزار پیشکسوت و فعال حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.  


  این مراسم سراسری که تحت جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز است، با حضور مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.