دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق اعلام کرد که در صورت وقوع جنگ فراگیر قدرت این را دارد منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه را هدف قرار دهد.

ابوعلاء الولایی، دبیرکل کتائب سیدالشهدا عراق تأیید کرد که در صورت وقوع یک جنگ همه‌جانبه، نیرو‌های آمریکایی به بردگی گروه‌های مقاومت در می‌آیند و این جنبش توانایی‌ آن را دارد که پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای حاشیه خلیج فارس و خارج از این منطقه را هدف قرار دهند.

براساس گزارش المیادین، الولایی تصریح کرد: منافع آمریکا و اسرائیل در کل منطقه به ویژه در امارات اهداف مشروع جناح‌های مقاومت خواهد بود.

او عهد کرد: ما آمریکایی‌ها را پس از ده سال جنگ تحقیر شده و ناامید از عراق بیرون کردیم و دوباره آنها را از عراق، سوریه و غرب آسیا بیرون خواهیم کرد.

الولایی با بیان اینکه جناح‌های مقاومت در عراق تنها از ۵ درصد توان خود استفاده کردند، تصریح کرد: توانایی‌هایی که حزب الله و جنبش انصارالله دارند در جناح‌های مقاومت عراق وجود دارد.

او تاکید کرد: تبلیغات آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره اینکه نیروهای مقاومت می‌خواهد آتش را به سر مردم بیاوردند، صحت ندارد، در واقع مقاومت تلاش می‌کند آتش را از کشور ما دور کند.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از فلسطین به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر در فلسطین اشغالی و در جولان اشغالی سوریه ادامه می‌دهد.

مقاومت روز جمعه ۳ عملیات انجام داد که طی آن دو هدف اشغالی را در جولان اشغالی سوریه با استفاده از پهپاد در دو عملیات جداگانه هدف قرار داد و با موشک «ارقاب» (کروز توسعه‌یافته) به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی حمله کرد. مقاومت اسلامی در عراق تأیید می‌کند که عملیات برای انهدام سنگر‌های دشمن با سرعت فزاینده‌ای ادامه دارد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار