فرمانده انتظامی بم از توقیف ۱۳ اتوبوس و ۲۷ دستگاه کامیون حامل مواد مخدر عبوری طی ۶ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به موقعیت خاص این شهرستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در تمام ساعات شبانه روز با تشکیل چند تیم عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس در جاده‌های اصلی و فرعی با هوشیاری و هوشمندی خود خودرو‌های عبوری را رصد و کنترل می‌کنند.

وی افزود: به رغم اینکه واکاوی ماشن آلات سنگین و اتوبوس‌های مسافربری بسیار پیچیده و زمان بر است تا جاساز‌های آنها کشف شود، اما با وجود این ماموران پر تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از ۱۳ اتوبوس مسافربری توقیف شده مقدار ۳۶۱ کیلو تریاک و مواد روانگردان شیشه کشف و ۲۶ قاچاقچی را در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان داشت: همچنین با توقیف ۲۷ دستگاه کامیون و خودرو‌های سنگین و کامیونت مقدار ۶۴۵ کیلو تریاک و ۴۲۷ کیلو شیشه و هروئین کشف و تعداد ۳۵ نفر نیز در این راستا دستگیر شده است.

سرهنگ عبدلی نسب در پایان با بیان اینکه در مجموع ۱ تن و ۴۳۳ کیلو انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی فقط از خودرو‌های سنگین، کامیونت‌ها و اتوبوس‌های مسافربری طی ۶ ماه کشف شد، اظهار داشت: در این راستا ۶۱ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار