"اسرائیل"، ابزار سلطه‌طلبی صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا و اروپا است.

برنامه‌های آمریکا و انگلیس طی یک قرن گذشته برای نابودی مسلمانان را با هم مرور می‌کنیم.

۱- انگلستان با فروپاشاندن امپراتوری عثمانی و به قدرت رساندن کمال آتاتورک، سرزمین فلسطین را اشغال کرد.

۲- بریتانیا با اشغال کشورمان در جنگ اول و غارت غلات و موادغذایی مردم ایران و تحمیل یک قحطی ظالمانه، ایرانیان را قتل‌عام، قاجار را ساقط و رضاخان را بر کشورمان مسلط کرد تا با همکاری آتاتورک، در اعزام یهودیان منطقه به فلسطین اشغالی، کمک کند.

۳- آمریکا و انگلیس گروه‌های تروریستی صهیونی را در خلال جنگ دوم در فلسطین اشغالی سازماندهی و مسلح کردند تا به جان فلسطینیان بیفتند.

۴- اشرار مسلح یهودی تحت حمایت ارتش اشغال‌گر انگلستان، خانه‌به‌خانه، مزرعه‌به‌مزرعه، دهکده‌به‌دهکده، کودکان معصوم و زنان بی‌پناه را ترساندند و مردان فلسطینی را که قبلا توسط ارتش انگلیس خلع سلاح شده بودند، وادار به فروش خانه و واگذاری مزارع خود کرده و همگان را آواره بیابان سینای مصر و یا روانه اردن و لبنان و سوریه کردند.

۵- با خاتمه جنگ دوم و تشکیل سازمان ملل، آمریکا و انگلیس با همراهی شوروی و فرانسه، همان باند‌های آدم‌کشان حرفه‌ای مهاجر یهودی را که در فلسطین مستقر کرده بودند، بنام "رژیم‌اسرائیل"، در سرزمین فلسطین به وجود آوردند تا سگ‌هارِ آمریکا و انگلیس در مجامع بین‌المللی باشد.

۶- محصول ۷۶ساله این باند‌های ترور و توطئه، پیوسته کشتار و آوارگی فلسطینیان، جنگ روانی و نظامی و نفاق‌افکنی علیه ملل مسلمان منطقه، بوده و هست!

منبع: فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.