کمیته‌های مقاومت فلسطین بیانات رهبر انقلاب اسلامی را تعیین کننده راهبرد‌های مرحله بعدی نبرد و مقابله با رژیم صهیونیستی و محور شرارت دانست.

کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما سخنان آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران که در آن، راهبرد‌های مرحله بعدی نبرد و مقابله با رژیم صهیونیستی و محور شرارت و استکبار حامی این رژیم را مشخص کردند، ستایش می‌کنیم.

این بیانیه افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها در برابر جنگ نسل کشی صهیونیستی - آمریکایی که از یکسال قبل توسط رهبران رژیم صهیونیستی علیه ملت ما آغاز شده است، تاکید کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه تاکید کرد که همه جبهه‌ها باید متحد شوند و به ندای آیت الله سید علی خامنه‌ای که امت و همه کشور‌های اسلامی و سراسر جهان را برای مقابله با استکبار و ظلم صهیونیستی - آمریکایی که اسلام و مسلمین و همه ملت‌های جهان که تابع هژمونی آمریکا و غرب نیستند را هدف قرار داده است فراخواندند، لبیک گویند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین اضافه کرد: ما با افتخار و سربلندی، سلام خود را به رهبر انقلاب اسلامی و مردم و ارتش ایران به خاطر مواضع افتخارآمیز و حمایتی از ملت فلسطین و نیرو‌های مقاومت و محوری که در مقابل ظلم و استکبار صهیونیستی - آمریکایی و جاه طلبی ها، نقشه‌ها و توطئه‌های آنها در منطقه ایستاده است، نثار می‌کنیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران (۱۳ مهر ۱۴۰۳) مسلمانان را به اتحاد علیه «دشمن مشترک» و «متجاوز» اسرائیل دعوت کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با بیان این که سیاست قرآن این است که ملت‌های مسلمان باهم پیوستگی داشته باشند، تاکید کردند: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین، لبنان، عراق، مصر، سوریه و یمن است.

ایشان تصریح کردند: هر ملتی حق دارد از کشور و خاک خود در مقابل متجاوز دفاع کند و طوفان الاقصی یک حرکت قانونی و بین‌المللی بود و حق با فلسطینی‌ها بود. کار درخشان نیرو‌های مسلح ما دو سه شب قبل نیز یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود.

رهبر معظم انقلاب همچنین در خطبه دوم نماز جمعه فرمودند: دشمن که نمی‌تواند به تشکیلات مقاومت ضربه بزند، کشتار غیر نظامیان را نشانه پیروزی خود قلمداد می‌کند. دشمن پلید و زبون، چون نمی‌تواند به تشکیلات مستحکم حزب‌اللّه یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمان‌های مجاهد فی‌سبیل‌اللّه صدمه جدّی بزند، ترور و تخریب و بمباران و کشتار غیر نظامیان و داغدار کردن غیر مسلّحین را نشانه پیروزی خود قلمداد می‌کند.

ایشان تاکید کردند: محصول این رفتار، تراکم خشم و افزایش انگیزه مردم و سر برآوردن مردان و سرداران و رهبران و از جان‌گذشتگان بیشتر و نیز تنگ‌تر شدن حلقه محاصره گرگ خون‌آشام، و سرانجام، حذف وجود ننگین او از صحنه وجود است. ان‌شاءالله.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار