۳۰ هزار و ۸۰۰ سالمند خراسان جنوبی از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه ۲۳ هزار خانوار سالمند در قالب ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر تحت حمایت این نهاد هستند و خدمات حمایتی به این افراد ارائه می‌شود گفت: کمیته امداد امام خمنی (ره) خدمات متنوعی به مددجویان سالمند تحت حمایت بر اساس نوع نیاز آنها ارائه می‌کند.

 او افزود: این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حمایت دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات، مراکز نیکوکاری و خیران خدمات بیشتری به سالمندان تحت حمایت ارائه کند. 

حسینی گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه‌کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، پرونده ۱۷ هزار و ۸۰۴ سالمندان تحت حمایت این نهاد را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، اعزام ۱۲۰ نفر از سالمندان به اردوی یک روزه در استان، اعزام ۱۲۹ سالمند به پیاده روی اربعین، اعزام ۲۱ نفر به زیارت کربلای معلی، اعزام ۴۹ سالمند به اردوی شوق زیارت در مشهد، شرکت ۶۲۵ نفر از سالمندان در کارگاه‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای سالمندان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.