فرماندار رزن گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری ۹۵ درصد جرائم حوزه سایبری اعم از کلاهبرداری، جرائم مالی، ایجاد مزاحمت توسط پلیس فتا در این شهرستان منجر به کشف و دستگیری شده است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه ۱۵ مهرماه در نشست با فرماندهان، روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی و تنی چند از عوامل این نیرو به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات ارزنده این قشر از جامعه، گفت: کشفیات حوزه سایبری شهرستان رزن در شش ماه نخست سال‌جاری به نسبت مشابه سال گذشته دارای ۱۳۶ درصد افزایش بوده که در این رابطه شهرستان رزن با زحمات نیروی انتظامی و پلیس فتا رتبه نخست استان همدان را در کشفیات حوزه سایبری دارد. 

او با بیان اینکه اقتدار ونظم و امنیت مایه عزت و اساس یک حکومت است، گفت: امنیت مردم در شهرها، روستاها و راه‌ها حاصل تلاش مستمر نیروهای پلیس و انتظامی است.

فرماندار رزن با اشاره به خدمات ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان، گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۱۴۰ نفر از اتباع بیگانه در این شهرستان دستگیر و به کشور خود ترد شده‌اند که این میزان دستگیری اتباع بیگانه و افغانی در شهرستان به نسبت مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش داشته‌ است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار