معاون عمرانی استاندار ایلام از نصب ۲۸ دوربین پلاک خوان در شهر ایلام خبر داد.

سعید هژبری در جلسه پایش تصویری شهر ایلام عنوان کرد: پایش تصویری پیچیدگی‌های خاص خود را داشته است و دستگاه‌های متعددی در آن ایفای نقش دارند که اجرای دقیق و استاندارد آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کارایی، دوام، امنیت و مقرون به صرفه بودن چهار ویژگی مهم سیستم پایش تصویری است که هم در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری باید مدنظر قرار بگیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه بخشی از سیستم پایش تصویری در استان و شهر ایلام در سال گذشته کار شده است، تاکید کرد: در گام اول شهرداری ایلام بایستی نسبت به تکمیل وبهره برداری آنها تسریع نماید که در این راستا ۵۵ میلیارد تومان اعتبار از تخصیص داده شده و برای ادامه فاز بعدی نیز ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات تامین گردیده که شهرداری ایلام با کمک مشاور پروژه باید نسبت به کنترل ضوابط فنی، برآورد قیمتها، تایید اصالت و مالکیت نرم افزارها، پیش بینی بروزرسانی و جانمایی دوربین‌های سامانه و در نظر گرفتن صرفه و صلاح دولت، در قرارداد پیشنهادی اقدام کند و ضمن تسریع در اجرا و جذب اعتبارات بر رعایت استاندارد‌های پایش تصویری نظارت کنند.

هژبری گفت: ۲۸ سامانه پلاک خوان و ۱۲ سامانه ثبت تخلف در سیستم پایش تصویری درون شهری ایلام راه اندازی خواهد شد که تمام این سامانه چه در حوزه سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری توسط متخصصان داخلی طراحی و اجرا می‌شود.

وی گفت: ما در حال گذار به سمت هوشمند سازی هستیم و استفاده از سامانه‌های پایش تصویری در مدیریت شهری اجتناب ناپذیر بوده و نقش موثری در بهبود ترافیک، ارایه خدمات شهری وکاهش هزینه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.