رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد ۳۳ هزار و ۵۱۹ مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۴۳ هزار و ۸۱۶ بیمار مربوط به حوادث غیر ترافیکی است.

علی یزدانی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از این تعداد ۳۳ هزار و ۵۱۹ مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۴۳ هزار و ۸۱۶ بیمار مربوط به حوادث غیر ترافیکی است.

او افزود: در این مدت ۶۶۷ هزار و ۹۹۴ تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شده که ۲۲ درصد از این تماس‌ها مشاوره‌ای و نزدیک به پنج درصد مزاحمتی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نزدیک به ۴۴ درصد تماس‌ها با اورژانس نامرتبط بوده و بیش از ۲۹ درصد تماس‌ها منجر به مأموریت شده است.

یزدانی بیان کرد: در این بازه زمانی ۲۱۱ هزار و ۷۴۶ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ مشهد انجام شده است که از این تعداد نزدیک به ۱۶ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی و بیش از ۸۴ درصد آنها مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

او تصریح کرد: در این مدت ۳۳ هزار و ۱۹۱ حادثه ترافیکی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۳ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.