رئیس پلیس راهور قم، شرایط طرح ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی را بیان کرد.

سرهنگ غلامرضا صدفی، درباره شرایط طرح ترخیص خودور‌های توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گفت: ما این ترخیص را همیشه انجام می‌دهیم، اما دستورالعمل جدیدی که اضافه شده این است که یک سری خودرو و موتورسیکلت‌هایی را در پارکینگ‌ها داریم که بنا به دلایلی مانند اینکه مبلغ خلافی خودرو بالا بوده و راننده توانایی پرداخت آن را نداشته، اکنون مالک آن می‌تواند بیاید و وسیله نقلیه خود را ببرد و خلافی را به صورت اقساطی پرداخت کند.

رئیس پلیس راهور قم،  تصریح کرد: همکاران ما در واحد ترخیص، پلیس +۱۰ و از طریق نرم افزار پلیس خدمات مربوط به ترخیص خودرو را ارائه می‌دهند. اگر در این راه نیاز به دستور خاصی هم باشد خودمان می‌توانیم انجام دهیم.

رئیس پلیس راهور قم در بخش دیگری از گفتگو با تاکید بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی چندین وظیفه ذاتی دارد مانند وظایفی که روزانه با آن سر و کار داریم نظیر روان سازی ترافیک و رسیدگی به تصادفات احتمالی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد، بیشتر در منظر دید مردم است، اما وظایف ما وسیع‌تر از اینهاست.

صدفی تصریح کرد: ما علاوه بر موارد یاد شده در حوزه شماره گذاری وسایل نقلیه، نقل و انتقالات وسایل نقلیه، صدور گواهینامه، رسیدگی به اعتراضات مردم و اقدامات عملیاتی در سطح معابر شهری (که بر عهده ماست) انجام وظیفه می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور قم،  با بیان اینکه در حوزه ترافیک شهری بیش از ۹۵ درصد رانندگان ما قوانین را به خوبی رعایت می‌کنند، عنوان کرد:، اما آن چند درصدی که رعایت نمی‌کنند نظم شهری را به نحوی به هم می‌ریزند که مردم فکر می‌کنند رانندگی در سطح قم وضعیت خوبی ندارد.

صدفی افزود: تردد زائرین در قم بر نحوه رانندگی ما تاثیر می‌گذارد، راننده‌ای که مسیر را بلد نیست و دنبال تابلو و مسیر می‌گردد و توجهی به نحوه رانندگی اش ندارد به حساب رانندگان قم گذاشته می‌شود.

رئیس پلیس راهور قم،  گفت: به واسطه اینکه رانندگان متخلف حق و حقوق دیگران را بهم می‌زنند و امنیت ترافیکی شهر را برهم می‌زنند باید برخورد قانونی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار