فرمانده انتظامی استان قم گفت: در میزان کاهش تصادفات، استان قم در میان پنج استان برتر کشور قرار دارد.

سردار محمدرضا میرحیدری امروز پنج شنبه بیست و نهم شهریور در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان که با حضور سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری و جمعی از معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه در میزان کاهش تصادفات، استان قم در میان پنج استان برتر کشور قرار دارد، اظهار کرد: این رتبه قطعاً در پایان ۶ ماه نخست امسال با ارتقا روبرو خواهد بود.

وی احداث ایستگاه‌های پلیس در شأن مردم را مهم دانست و افزود: شهرداری و پلیس ۲ دستگاه تأثیرگذار در حفظ سرمایه اجتماعی کشور هستند که در همراهی‌ها و همکاری‌ها این رکن در حال افزایش است.

فرمانده انتظامی استان قم، اجرای نظرسنجی خدمات اداری دستگاه‌ها در بین شهروندان را توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس قم مورد توجه قرار داد و افزود: در نتایج به دست آمده، اداره کل آموزش‌وپرورش و شهرداری بیشترین رضایت شهروندان را داشته‌اند.

سردار میرحیدری به برخی از خروجی‌های سامانه ارتباط مردمی ۱۹۷ پلیس و افزایش میزان رضایتمندی مردم از پلیس اشاره کرد و گفت: انتقادات ۳۳ درصدی کاهش، شکایات ۵۱ درصد کاهش و تقدیر‌ها از پلیس ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و پلیس می‌توانند اقدامات مشترکی در حوزه پیشگیری داشته باشند و می‌توان سهمی از تابلو‌های تبلیغات محیطی و ظرفیت آنها به حوزه پیشگیری اختصاص یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار