عابدی، بر لزوم خلق محتوای اثرگذار و انتشار در بستر فضای مجازی برای معرفی آسیب‌های مواد مخدر به جوانان تأکید کرد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در کمیته مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی گفت: اگر یک نفر را از مواد مخدر نجات دهیم جان جامعه را نجات داده ایم و این موضوعی جهانی است که همه نسبت به تبعات آن آگاه هستند.

وی افزود: دامنه وسیعی از مسائل اجتماعی به همراه مواد مخدر است که قطعا جامعه را تحت تاثیر خودش قرار داده و بسیار دردناک است.

عابدی بیان کرد: متاسفانه شاهد به روز شدن مواد مخدر و شیوع گسترده و دسترسی آسان‌تر آن هستیم و گروه‌های مختلف نیز درگیر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: امروز فضای حقیقی ما در فضای مجازی شکل گرفته و بسیار اثرگذار است که از آن نیز می‌توانیم برای پیشگیری و آگاه سازی مردم استفاده کنیم.

وی گفت: حوزه فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار گسترده بوده که موضوعات مختلف را در بر گرفته است که برخی از موارد مانند مواد مخدر و محیط زیست و ... به ما مرتبط است و ما در حد توان برای آن تلاش می‌کنیم.

عابدی اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب در این راستا ارتباط با صفحات پرمخاطب در فضای مجازی و کانون‌های تبلیغاتی بود که این ظرفیت خوبی برای ما به شمار می‌آید.

وی افزود: تولید محتوا و بستر نشر به عنوان دو حوزه اصلی برای تبلیغات است که می‌تواند در راستای معرفی آسیب‌های مواد مخدر در جامعه به ما کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان ساخت: حوزه مواد مخدر موضوع آینده جامعه ما است که باید برای این حوزه برنامه ریزی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم از آسیب‌ها کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار