شبکه تلویزیونی سی. ان. ان آمریکا، شکاف در حزب دموکرات این کشور را عامل تقویت شانس جمهوری‌خواهان برای پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ارزیابی کرد.

 شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» در گزارشی با عنوان «با نزدیک شدن به روز انتخابات، نگرانی دموکرات‌ها افزایش می‌یابد»، نوشت: دموکرات‌ها نگران سرنوشت انتخابات هستند، زیرا ستاد انتخاباتی «کامالا هریس» در گِل گیر کرده است.

این رسانه آمریکایی با اشاره به شکست هریس در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری این کشور، افزود: باوجود تاکید مشاوران هریس بر درست نبودن نظرسنجی ها، تردید‌ها درباره پیروزی وی در ستاد او افزایش یافته است، زیرا وی اولین نامزد حزب دموکرات در ۶ دهه گذشته است که نتوانسته در رقابت‌های انتخاباتی اولیه پیروز شود.

«سی‌ان‌ان» نوشت: برخی اعضای حزب دموکرات نگران هستند که پایین بودن محبوبیت هریس، منجر به شکست دموکرات‌ها در انتخابات شود و خواستار یک راهبرد انتخاباتی فعال‌تر هستند.

این رسانه انگلیسی زبان از شکاف در اردوگاه انتخاباتی دموکرات‌ها خبر داد و نوشت: برخی از هریس حمایت می‌کنند و وی را نماینده صدا‌های مختلف می‌دانند، اما برخی دیگر معتقدند که ضعف‌های وی می‌تواند به ضرر دموکرات‌ها تمام شود.

سی‌ان‌ان، تمرکز بر موضوعات تعیین کننده‌ای مثل حق سقط جنین یا ثبات اقتصادی را از جمله درخواست‌های برخی اعضای ستاد انتخاباتی دموکرات‌ها می‌دانند.

این رسانه آمریکایی، شکاف در اردوگاه دموکرات‌ها را عامل تضعیف آنها در رقابت‌های انتخاباتی ارزیابی کرد و نوشت: اکنون توانایی حزب دموکرات برای ایجاد انسجام داخلی و به چالش کشیدن موثر نامزد‌های جمهوری خواه زیرسوال است.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار