نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولان مرتبط باید در کنار حمایت، مشکلات پیش روی حلقه‌های صالحین را برطرف کنند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار ارکان شبکه‌های صالحین با اشاره به اینکه دشمنان همیشه به دنبال گمراه کردن مردم، قتل و غارت و ایجاد فساد در جهان است گفت: در این شرایط حلقه‌های صالحین سنگری مستحکم در مقابل توطئه‌های دشمن است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را از افکار استعماگران نجات دهد.

او با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در حلقه‌های صالحین انجام شده که باید گسترش یابد افزود: مسئولان مرتبط هم باید در کنار حمایت، مشکلات پیش روی آنها را برطرف کنند تا نتیجه‌ای مطلوب به دنبال داشته باشد.

آیت الله عبادی  با اشاره به اینکه دشمن به خیال خام خود با شهید کردن فرماندهان بزرگ به دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت است اظهار کرد: هیچ گاه جای شهدا خالی نمی‌ماند، زیرا افراد توانمند بسیاری تربیت شده اند تا این مسیر را برای نجات بشر ادامه دهند و حلقه‌های صالحین هم می‌تواند در تربیت این نیرو‌ها، گام‌های مهمی بردارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم و بیداری جهانی حاصل شده است عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی جهانی شده و و تمام آزادی خواهان جهان در کنار ما قرار دارند و این راه نتیجه اش نجات بشر از دست مستکبران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار