بهزاد فر گفت: طرح‌های سفر مقام معظم رهبری با ۹۳ درصدپیشرفت ادامه دارد و برای تکمیل آن بیش از ۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

 مرتضی بهزاد فر ۱۹ مهر ماه در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان در تشریح طرح‌های مصوب این سفر با برکت به استان گفت: طرح‌های مصوب شده در سفر مقام معظم رهبری به استان هزارو ۶۳۵ طرح با ۲۲۸ مصوبه بوده که با پیگیری‌های انجام شده به ۱۷۰۰ طرح افزایش یافت.
او گفت: تاکنون ۹۱۰ طرح از ردیف سفر مقام معظم رهبری اعتبار دریافت کرده اند که بیش از ۸۰۰ طرح با هدف توسعه و ارتقای روستا‌ها ماهیت روستایی داشته اند.

اختصاص هزارو ۶۶۳ میلیارد تومان از محل سفر رهبری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه گفت: از مجموع اعتبارات مصوب طرح‌ها ازهمه منابع تاکنون بیش از ۲ هزارو ۴۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که بیش از هزارو ۶۶۳ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین شده است.
به گفته بهزادفر تعهد اعتبار ردیف سفر مقام معظم رهبری به استان ۵۰۷ میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از سه برابر این اعتبارات به استان اختصاص یافته است.

۱۵ طرح سفر رهبری تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

او گفت : همچنین تاکنون هزارو ۳۳۲طرح عمرانی از مجموع طرح‌ها تا پایان سال گذشته به اتمام رسیده و پیش بینی اعتبار ۱۵ طرح دیگر برای تکمیل تا پایان امسال در حال پیگیری است.

گازرسانی به ۴۱۰ روستا

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گازرسانی به ۴۱۰ روستا، احداث بیمارستان امام حسن (ع) و هاشمی رفسنجانی، احداث بیمارستان دی کلینیک سپاه جواد الائمه (ع)، کمک به تکمیل و بهره برداری سد گلول، سومبار، چندیر و گلمندره و تخریب و بازسازی چندین باب مدرسه از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان بوده است.

نیاز بیش از ۵ هزارمیلیارد تومان برای اتمام طرح‌ها

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: تکمیل طرح‌های ناتمام مصوب سفر مقام مظعم رهبری به استان، با توجه به رشد بالای قیمت تمام شده انجام کار بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او گفت: هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۱ به استان مصوب شد که از مجموع تسهیلات بانکی مصوب سفر، هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از محل بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی مصوب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اختصاص یافت.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی بیان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان معادل ۴۸ درصد، پرداخت شد.
رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ به خراسان شمالی سفر کردند، طرح‌هایی که در جریان این سفر هشت روزه برای جبران محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های این خطه مصوب شد که به عنوان سرآغاز شکوفایی و توسعه استان مطرح است.

برچسب ها: سفر رهبری ، 19 مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.