امام جمعه کوهبنان گفت: مقام‌معظم رهبری همگان را به وحدت برای یاری مردم مظلوم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی دعوت کردند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در آستانه ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت قرار داریم که این ولادت را خدمت شما نمازگزاران تبریک می‌گویم. 

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نماز جمعه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقامه شد و شاهد حضور گسترده نمازگزاران پس از تهدید‌های دشمنان بودیم، افزود: انقلاب اسلامی با وعده صادق به رژیم صهیونیستی سیلی زد، اما فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمانی که دشمنان به ترور و کشتار روی آورده اند سیلی محکم تری به آنان وارد کرد. 

امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی)  همگان را به وحدت برای یاری مردم مظلوم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی دعوت کرد، تصریح کرد: در بسیاری از کشور‌های جهان، مردم داد مردم لبنان و فلسطین را می‌زنند و از مردم مظلوم این کشور‌ها حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: امروز بسیاری از مردم در جای جای جهان به نعمت ولایت و رهبری نظام اسلامی غبطه می‌خورند.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله حملات جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرده است، زیرا مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راه و مسیر را به همگان نشان دادند.

وی بیان داشت: موضع محکم رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در رابطه با فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در جریان سفر به کشور‌های مختلف شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.