مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با توجه به همکاری دستگاه‌ها و ورود پیمانکاران حرفه‌ای میزان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به بیش از ۱۱ درصد خواهیم رساند.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی  استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه روند ساخت  پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تهران با توجه به استفاده از پیمانکاران خبره و حرفه ای رو به رشد است گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف از جمله رباط کریم و اسلامشهر در مراحل پایانی قرار گرفته که تعدادی از آنها نیاز به عملیات زیربنایی از جمله لوله گذاری داشته اند که این اقدام انجام شده و در مراحل پایانی قرار گرفته و به زودی شاهد واگذاری ۲۰۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت پروژه ۲ هزار و ۷۰۰ واحدی در شهرستان اسلامشهر با به کارگیری پیمانکاران حرفه‌ای و برکناری پیمانکاران بدقول روند رو به رشدی پیدا کرده است گفت: در حال حاضر پروژه ۲ هزار و ۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن  اسلام شهر به پیشرفت ۱۱ درصدی رسیده  و عملیات گودبرداری و فنداسیون هم به پیشرفت‌های خوبی رسیده و حتی برخی از بلوک‌ها هم سقف دو وسوم آنها هم زده شده است.

او اظهار کرد: در حال حاضر برای اجرای این پروژه‌ها از محل تهاتر و کمک‌های صندوق توسعه ملی استفاده می‌شود، اما برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید متقاضیان هم آورده‌های خود را تکمیل کرده و از طریق آن بتوان شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌ها باشیم.

جنتی گفت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر مهندس و کارگر در پروژه مشغول به کار هستند و اجرای پروژه‌ها با استفاده از  نیرو‌های کار حرفه‌ای خود باعث می‌شود که بتوانیم هرچه سریعتر کار را تکمیل کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه همواره از متقاضیان درخواست می‌شود با تکمیل به موقع آورده خود به افزایش سرعت فرآیند اجرایی پروژه‌های مسکن ملی کمک کنند تا پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل و تحویل شوند و وارد فاز تورم مصالح در سال‌های آینده نشوند گفت: طولانی شدن مدت زمان ساخت پروژه‌ها باعث می‌شود که قیمت تمام شده افزایش یابد و از سوی دیگر  متقاضیان مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری شوند.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: مسکن ، نهضت ملی مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار