معاون وزیر راه گفت: باند برگشت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال در حال حاضر به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده و تا پایان سال بخش ابنیه آن به اتمام می‌رسد.

خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه باند برگشت قطعه دوم آزادراه تهران - شمال با همکاری بنیاد مستضعفان و وزارت راه وشهرسازی در حال ساخت و تکمیل است؛ گفت: در حال حاضر کارگاه‌های این ابر پروژه اولویت‌دار آزادراهی کشور، فعال‌اند و تمامی نیرو‌های داخلی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خود به صورت شبانه روزی در حال تکمیل و اجرای پروژه هستند.

وی با بیان اینکه باند رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال سال گذشته به بهره برداری رسید و در تلاش برای تکمیل باند برگشت این پروژه هستیم؛ گفت: طبق بازدیدی که پنجشنبه هفته گذشته داشتیم تمامی بخش‌های زیرساختی و ابنیه‌های فنی این پروژه آماده شده و باند شرقی این قطعه به طول ۱۵ و نیم کیلومتر تا پایان سال امسال تکمیل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بعد از اتمام بخش‌های زیرساختی و نصب ابینه تا پایان سال، مراحل تکمیل خدمات روبنایی و نصب روشنایی‌ها تا ابتدای سال آینده انجام می‌شود و پروژه به بهره برداری می‌رسد.

خادمی با بیان اینکه منطقه دو آزادراه تهران-شمال بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: حفاری تونل‌ها تکمیل شده است و بخش اعظمی از اجرای پل‌های مسیر نیز به اتمام رسیده است. همچنین بیش از ۸۰ درصد منطقه ۲ از داخل ۶۰ رشته تونل در باند رفت و برگشت در مجموع به طول ۳۹ کیلومتر عبور می‌کند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار