نماینده مردم شاهین شهر گفت: عملیات وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و نشان داد که تهدید‌های آنها برای فرار از شکست است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق دو از سوی سپاه پاسدارن علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی گفت:عملیات وعده صادق یک و دو هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را به آتش کشید و نشان داد که تهدیدات آنها علیه کشورمان تنها برای فرار از شکست‌های است که از جبهه مقاومت در چند ماه گذشته متحمل شده‌اند، است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های موفق موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع رژیم صهیونیستی منجر به وفاق ملی بیشتر در کشور شد، ادامه داد: پس از اجرای این عملیات‌ها همه گروه‌ها ، شخصیت‌ها و مردم کشورمان با هر طرز تفکری از آن حمایت کردند که این موضوع نشانگر اوج اقتدار ایران در برابر دشمنان است.

نماینده شاهین شهر در مجلس با تاکید بر اینکه با رژیم کودک کش صهیونیستی باید با زبان زور صحبت کرد، توضیح داد: پس از جنایت‌های که این رژیم جعلی در غزه و لبنان انجام داد برخی از سران کشورهای اروپایی‌ها و دیگران به آقای رئیس جمهور گفتند که شما تلافی نکنید ما مثلاً جلوی این باند تروریستی را می‌گیریم ولی آنها دیدند که این رژیم جنایتکار دست به چه جنایات وحشیانه‌ای زد.

 حاجی دلیگانی با بیان اینکه علی رغم اینکه در پاسخ ایران تاخیری رخ داد و با وجود اینکه شاید برخی افراد از عواقب این عملیات نگران بودند اما همین تاخیر باعث شد همه مردم با آن همراه شوند، اظهار کرد: شاید برخی پیش از این عملیات می‌گفتند که حالا اگر ما کاری نداشته باشیم آنها نیز کاری نخواهند داشت و از عواقب این حملات نگرانی‌های داشتند اما همان افراد هم به این موضوع اعتراف کردند که باید با رژیم صهیونیتسی با زبان زور حرف زد.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
India
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
مثل طوفان الاقصی که بیش از40هزار نفراز مردم غزه قتل عام شدن که برعکس شد ومردم غزه را باخود برد چه کسی دراخرت جوابگو خواهدشد
آخرین اخبار