استاندار لرستان بر ضرورت تعیین‌تکلیف اموال دولتی برای مولدسازی تأکید کرد.

استاندار لرستان گفت:مولدسازی دستور مقام معظم رهبری در سال ۹۹ به سران سه قوه کشور است که املاک و ساختمان‌هایی که مورد استفاده نیستند با کاربرد استفاده بهینه به فروش برسند.

ابوطالب شفقت در جلسه مولدسازی لرستان افزود:مولدسازی در زمینه‌ی افرایش بهره‌وری املاک دستگاه‌های اجرایی انجام می‌گیرد که بخش‌های مربوط به استانی را انجام خواهیم داد.

 استاندار لرستان افزود:املاک و ساختمان‌های مازاد شش دستگاه اجرایی استان اعلام شد که تا ۱۰ روز آینده باید اداره کل اقتصاد و دارایی با استفاده از کارشناسان قیمت را تعیین کنند.

شفقت افزود:فروش املاک دولتی باید جایگزین داشته باشد تا به عنوان رونق تولید بهره‌وری لازم صورت گیرد و امیدواریم تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

 استاندار لرستان گفت:در خصوص فروش اموال دولتی بر اساس قانون باید عمل کرد و تصمیم گیری نهایی با مجوز معاون اول رئیس جمهور اقدام خواهد شد.

شفقت با اشاره به اینکه مولدسازی یک مدل برای سرمایه گذاری کشور است و در این طرح معیار تمام تصمیم گیری‌ها در دستگاه‌های اجرایی قانون است، افزود:این املاک در سطح استان‌ها برای طرح‌های بلاتکلیف و نیمه کاره نیز قابل استفاده هستند.

استاندار لرستان گفت:بر این اساس در استان باید زمین یا املاک مازاد مشخص شود و پس از تایید در قالب بسته‌های رونق اقتصادی در کمیسیون اقتصاد و دارایی مورد تصویب کارگروه قرار گیرد.

شفقت افزود: تصمیم گیری نهایی در خصوص اموال بدون استفاده با هیئت مرکزی است که جلسات استانی را در این زمینه با برنامه‌ریزی مدون برگزار می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.