رئیس هیات گلف استان قم از تشکیل نخستین دوره لیگ مینی گلف کارگران استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و ۶۰ ورزشکار زن و مرد از دوم آبان ماه در باشگاه ارغنون قم آغاز می‌شود.

رضا دلاوری گفت: این لیگ با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، هیات ورزش‌های کارگری استان و باشگاه ورزشی کارگران (ارغنون) برگزار خواهد شد.

 رئیس هیات گلف استان قم عنوان کرد: این مسابقات از چهارشنبه دوم آبان ماه امسال با حضور ۱۶ تیم متشکل از ۹ تیم در رده مردان و ۶ تیم در رده زنان آغاز می‌شود.

 دلاوری افزود: در این مسابقات ۶۰ ورزشکار در بازه زمانی ۷۵ روز، هر هفته برای کسب عنوان قهرمانی و عناوین برتر باهم به رقابت خواهند پرداخت.

  رئیس هیات گلف استان قم یادآور شد: ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات هر یک جداگانه توسط یکی از مالکین کار و سرمایه و یا واحد‌های تولیدی و صنایع استان به عنوان حامی مالی حمایت و پشتیبانی می‌شوند که این امر از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

  رئیس هیات گلف استان قم گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته افتتاحیه این لیگ بزرگ روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در محل باشگاه کارگران (ارغنون) قم برگزار خواهد شد.

برچسب ها: هیات گلف ، مینی گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار