وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست ادعا کرد که هیچ گونه توافقی با حماس در افق پیش‌رو نیست.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل در دیدار با خانواده اسرای صهیونیستی در نوار غزه با توجه به اینکه در حال حاضر توافقی در چشم انداز آینده وجود ندارد، ادعا کرد احتمال دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس وجود دارد.

براساس گزارش سما الاخباریه، طبق آنچه کانال ۱۲ این رژیم گزارش داد، گالانت در این دیدار گفت که هیچ طرفی وجود ندارد که اجازه مذاکره را بدهد. این شبکه فاش کرد که به دلیل کاهش تلاش‌های دیپلماتیک در تلاش برای دستیابی به توافق، خانواده‌ها با احساس سرخوردگی جلسه را ترک کردند

گالانت در دیدار با خانواده‌های اسرا ادعا کرد: بن‌بستی (در مذاکرات) وجود دارد که متأسفانه در حال حاضر نمی‌توان از آن خلاص شد و نوعی سخت‌گیری از سوی حماس وجود دارد.

گالانت مدعی شد که رهبران جنبش حماس به طور کلی انتظار دارند که اتفاقی بیفتد که منافع آنها را تامین کند. گالانت افزود: فکر می‌کنم آنها به دلیل اتفاقاتی که در غزه می‌افتد در شرایط سختی قرار دارند، زیرا آنها دیگر چیز زیادی برای از دست دادن ندارند.

گالانت با تاکید بر اینکه طرف آمریکایی در حال حاضر به طور قابل توجهی در مذاکرات شرکت نمی‌کند، ادعا کرد: هیچ یک از طرفین موضوعی برای مذاکره ندارند و من صراحتا در مورد مسائلی که می‌بینم با شما صحبت می‌کنم.

بر اساس گزارشی که روزنامه العربی الجدید منتشر کرده است، مذاکرات برای تبادل اسرا در غزه تا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار بود ماه آینده برگزار شود، متوقف شده است.

روز گذشته همچنین دیداری بین رونن بار، رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم تروریستی اسرائیل (شین بت) و عباس کامل، رئیس سرویس اطلاعات عمومی مصر برگزار شد که در آن دو طرف در دستیابی به تفاهم درباره توافق آتش بس احتمالی در غزه در این مرحله با مشکل مواجه شدند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار