حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: شهادت برای سرداران و فرماندهان آرزو است و دشمنان بدانند با این شهادت‌ها نمی‌توانند کاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان خود در مراسم تشییع پیکر شهید سرلشکر نیلفروشان در میدان امام حسین (ع) تهران اظهار کرد: سرلشکر نیلفروشان، آرزویت شهادت در میدان نبرد با صهیونیست‌ها بود. تو رفیق خوبی برای سید حسن بودی و این شهادت مبارکت باد. در میدان جهاد و مبارزه درکنار سید مقاومت بودی سر و جان نشناختی.

وی افزود: او در اوج درگیری‌ها رفت و سید حسن چه زیبا از او استقبال کرد و تو چه زیبا در شهادت نیز رفیق سید حسن بودی.

نماینده رهبر انقلاب در سپاه پاسداران اضافه کرد: این شهادت برای این سرداران و فرماندهان آرزو است و دشمنان بدانند با این شهادت‌ها نمی‌توانند کاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: سرداران و فرماندهان ما به دنبال شهادت هستند؛ و اگر می‌خواهید این مکتب را نابود کنید بدانید که ما را بکشید، مقاومت قدرت بیشتری می‌گیرد و مکتب حاج قاسم و حاج عباس با شهادت جهانی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت و حزب الله با قدرت بیشتر بر سر تو (رژیم صهیونیستی) می‌زند و تا نابودی لحظه‌ای کوتاه نمی‌آید؛گفت: مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت بعد از عمری تلاش به اینجا می‌رسند و جان خود را فدای مقاومت می‌کنند  و شهادت هدیه الهی است.

نماینده رهبر انقلاب در سپاه پاسداران گفت: حاج عباس، تو علمدار سید حسن بودی. هرگاه صحبت از جبهه مقاومت می‌شد سراسر وجود تو برای این جبهه می‌تپید.

وی خطاب به سرلشکر شهید نیلفروشان خاطرنشان کرد: بزرگترین خواسته تو ولایتمداری بود و با تو پیمان می‌بندیم که تا نابودی رژیم ستمگر و کودک‌کش و تا برقراری پرچم حق در سراسر عالم هرگز لحظه‌ای از جهاد و مبارزه و سربازی رهبرمان دست بر نمی‌داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار