عضو هئیت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در پنج ماه گذشته ۳۰ هزار هکتار داخل حریم شهر‌ها برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحصیل شده است.

 تقی رضایی  عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه طرح کاداستر در راستای حفظ حقوق بیت المال در دستور کار قرار گرفته است گفت:  در ۵ ماه گذشته ۴۵ هزار سند تک برگ  اخذ شده است.

وی با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته بیش از ۳۶هزار هکتار منابع جدید در حوزه زمین شناسایی شده، افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در محدوده شهرها و ۳۰ هزار هکتار داخل حریم شهرها تحصیل شده است و همچنین ۴۵ هزار فقره سند تک برگ توسط سازمان ثبت اسناد صادر و اخذ شده است.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن  بیان کرد: بررسی و پایش برنامه  اجرایی و عملکردی  سازمان و همچنین پروژه های نهضت ملی مسکن در ۷ استان امروز در دستورکار بوده که شامل استان‌های  سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، هرمزگان، لارستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان می‌شود که در فاصله بین دو نشست حدود ۹ هزار هکتار منابع جدید شناسایی شده و  یک‌هزار هکتار در داخل محدوده و حدود ۱۰ هزار هکتار هم داخل حریم‌ شهرها تحصیل شده است.در این ۷ استان ۱۶ فقره سند تک برگ اخذ شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار