دبیر فدارسیون ورزش کارگری کشور گفت: کارگران نقش مهم و ویژه‌ای در جامعه برعهده دارند و توسعه فرهنگ ورزش در بین این قشر لازم است.

علی کاظمی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این هیات ورزشی از سطح فعالیت خوبی در حوزه ورزش کارگری برخوردار است و باید از ظرفیت و پتاسیل ورزشی این استان در راستای توسعه ورزش در بین کارگران استفاده بهینه شود.

محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت و لزوم بهره‌گیری جامعه کارگری استان از خدمات ورزشی مطلوب و مدون گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین قشر کارگر استفاده شود.

وی افزود: کارگران اقتصاد یک کشور را می‌سازند و جایگاه مهم و تأثیرگذاری در پیشرفت و سازندگی کشور را برعهده دارند.
سلیمی نشاط و شادابی را لازمه زندگی انسان برشمرد و گفت: توسعه ورزش همگانی در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند و کارگران ورزشکار با حس نشاط و شادابی بیشتر می‌توانند در عرصه سازندگی و تولید کشور قدم بردارند.

سلیمی گفت: بیش از ۳۰۰ ورزشکار حرفه‌ای کارگر در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند که به مسابقات رشته‌های دو و میدانی، کوهنوردی، فوتسال، کشتی، شنا و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای اعزام می‌شوند.

گفتنی است؛ در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری مهران برومندفر با کسب ۱۸ رای به مدت چهار سال به‌عنوان رییس هیات انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار