نمایش غول مرحله آخر به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی پس از یک دوره اجرای موفق در بهمن سال گذشته، برای دومین بار از ۲۵ مهرماه اجرای صحنه‌ای را در شهرکرد تجربه می‌کند.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش غول مرحله آخر کاری از گروه هنری خورشید‌های جوان و ویژه رده سنی کودکان و جوانان است که موضوعاتی همچون دوران پس از کرونا، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تنهایی کودکان امروز را در اجرای نمایشی خود در نظر دارد.

وی با بیان اینکه نقد هنرمندانه از جریان زندگی کودکان امروز و دور شدن آنان از دنیای واقعی، شور و نشاط بازی‌های دسته جمعی و همراهی با گروه همسالان از دیگر محور‌های این نمایش کودکانه است، افزود: غول مرحله آخر سال گذشته نزدیک به یک ماه در سالن غدیر شهرکرد برای کودکان و نوجوان به اجرا درآمد و این بار به صورت عمومی و خانوادگی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

فرجی یادآور شد: در این دوره از نمایش غول مرحله آخر، علاقه‌مندان به نمایش‌های کودک و نوجوان می‌توانند از ۲۵ مهر تا دوم آبان هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان بیرونی شهرکرد بیننده این نمایش باشند.

وی از سید مهدی سلیمی، مهدی عسکری، محمدرضا لله گانی، کاظم حیدری، بهاره غریبی، مینا حیدری، مریم امانی، حدیث قاسمی، شیدرخ محمودی به عنوان بازیگران نمایش غول مرحله آخر نام برد.

فرجی درباره دیگر عوامل اجرایی این نمایش یادآور شد: در نمایش غول مرحله آخر، مشاوره کارگردان را سید مهدی سلیمی، دستیاری کارگردان و مشاوره نویسنده را زهرا فتاحی دهکردی، ساخت و اجرای موسیقی را احسان بسیم و مجید محمدیان، طراحی و دوخت لباس را الهام غفاری و زینب یراحی، ساخت عروسک را مریم مرادیان، مدیریت صحنه را معصوم امینی و فاطمه موذن، منشیگری صحنه را سحر حاکسارحقانی و محسن قاسمی، گریم را فاطمه خدابخشی، طراحی پوستر و بروشور را پوریا ایزدی، نور را رسول حداد، طراحی صحنه و اجرا ناصر محمودی و علی توکلی و ساخت تیزر و تبلیغات مجازی را راضیه رحمانی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: فاطمه علیخانی، امیر مسعود رحمانی، خانم محرابی، نسیم ناظمی، افسون نجفی، معصوم امینی و علی توکلی هم در این نمایش ساخت دکور و صحنه را انجام دادند.

گفتنی است؛ گروه هنری خورشید‌های جوان اجرای نمایش خواب‌های رنگی را نیز در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار