معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، حسن نوری زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با هدف بررسی وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی استان در حوزه های مربوط به سرمایه گذاری و انجام پروژه های اقتصادی ، صبح امروز چهارشنبه 25 مهرماه 1403 از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی این استان بازدید کرد.

وی در این بازدید که با همراهی حسین شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی انجام شد ضمن سرکشی از قسمتهای مختلف این اداره کل و خداقوت به همکاران مجموعه، بر ضرورت فراهم نمودن بسترهای قانونی جهت جذب و سرمایه‌گذاری اتباع در پروژه‌های اقتصادی با رویکرد توسعه اقتصادی در این استان تأکید کرد.

حسین شرافتی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در این استان نحوه انجام فرآیندهای کاری در بخشهای مختلف این اداره کل را تشریح نمود.

وی با اشاره به امکان بهره برداری از ظرفیت اقتصادی اتباع در استان بر استفاده از این ظرفیت برابر قوانین و مقررات ابلاغی و شیوه نامه های جاری وزارت کشور با هماهنگی و همکاری معاونت اقتصادی استانداری تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.