مستاجرانی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تسهیلات ودیعه مسکن دریافت و تسویه کردند می‌توانند برای بار دوم نسبت به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با بیان اینکه شرط پرداخت مجدد تسهیلات ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی است که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ این تسهیلات را دریافت و تسویه کردند، گفت: این دسته از متقاضیان با درج گزینه تسویه تسهیلات از طریق شعب بانک عامل، این امکان را برای بار دوم دارند تا نسبت به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.


علیرضا قاری قرآن افزود: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

 
وی گفت: متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌¬نامه رسمی یا اجاره‌¬نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند، همچنین موظف اند اطلاعات سکونت و مالکیت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.

 
قاری قرآن با بیان اینکه متقاضیان مشمول تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس ضوابط موضوعه، در چارچوب سهمیه‌های تعیین شده از طریق سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، گفت: سقف تسهیلات اعطایی به حائزین شرایط در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان و روستا‌ها ۴۰ میلیون تومان است.

 
وی با اشاره به اینکه تسهیلات مزبور با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت حداکثر ۵ سال، قابل اعطا است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، وام ودیعه مسکن به ۳۵ هزار متقاضی اصفهانی حائز شرایط پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار