مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شد.

سرهنگ ستاد علی آفرین فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: این سازمان به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا تشکیل شد و تاکنون نقش مهم و حساسی در راستای ارتقای معنویت، تقویت ایمان، روحیه، دین و مسائل سیاسی داشته که این نقش بر هیچکس پوشیده نیست.

او به بيانات مقام معظم رهبری در خصوص ارتش اشاره کرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با فعالیت‌های ارزشمندی که داشته به عنوان بازوی توانمند فرمانده در انجام مأموریت‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقویت معارف قرآنی بوده است که با آموزش قرآن کریم، کار انبیای الهی را انجام می‌دهند.

سرهنگ آفرین با بیان اینکه این سازمان به عنوان بازوی فرهنگی در جبهه جنگ نرم هم فعال و موفق بوده است عنوان کرد: درخت تنومند سازمان عقیدتی سیاسی با رشد همراه بوده و این موفقیت‌ها مرهون همراهی خانواده‌ها هستند.

حجت‌الاسلام صادق جاسم‌زاده نیز با اشاره به اینکه فلسفه سازمان عقیدتی سیاسی، حاکم کردن روحیه معنویت در بین پرسنل ارتش است بیان کرد: پرسنل ارتش کارآمد، مخلص و پرتوان هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا با بیان اینکه اگر می‌خواهیم تأثیرگذار باشیم باید با عمل اثبات کنیم که یک نیروی عقیدتی هستیم ادامه داد: همان‌گونه که اهل بیت عصمت و طهارت فرمودند اگر می‌خواهید بر مردم تأثیر بگذارید، علاوه بر زبان، باید عمل شایسته هم داشته باشید.

در پایان این مراسم، نفرات برتر آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل و خانواده‌ای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.