سیفی گفت: همکاری‌های بین بخشی و اتحاد و همکاری همه نهاد‌ها و ادارات با شورای اسلامی شهر یزد باعث خدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود.

عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد در  جلسه علنی و غیر علنی شورای اسلامی شهر یزدگفت: خوشبختانه در استان یزد تعامل و همکاری بسیار خوبی بین نهاد‌ها و ادارات با شورای اسلامی شهر یزد وجود دارد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته محمد رضا بابایی به عنوان استاندار جدید و بالاترین مقام اجرایی استان انتخاب شد و یزد یکی از استان‌های پیشگام در این انتخاب بود.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:استاندار جدید یزد سوابق اجرایی بسیار زیادی دارد و از جمله ارزش‌های شخصی ایشان اینکه از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس است و افتخار حافظ کل قرآن بودن را نیز دارد همچنین از پایین‌ترین تا بالاترین مسولیت‌ها را داشته است.

سیفی ادامه داد:همچنین مهران فاطمی استاندار سابق یزد نیز درسه سال و نیم مسئولیتی که داشت انصافا یکی از استانداران فعال، پرتلاش و دلسوز بود و تلاش‌ها و فعالیت و پیگیری مداوم فاطمی در سمت استانداری یزد زبانزد مسئولان کشور بود.

وی افزود: بسیاری از وزرا در سفر به یزد همواره تاکید داشتند که پیگیری استاندار سابق یزد بسیار مثال زدنی و به شدت پیگیر مسائل استان یزد است همچنین کمتر استانداری را در کشور با این پیگیری و ممارست در پیگیری حق مردم داریم.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: سند یزد نوین نیز با حضور نخبگان و کارشناسان و دستگاه‌های اجرای در این دوره تدوین شد و همه فعالیت‌ها بر اساس این سند انجام شده است. همچنین در زمینه انتقال آب به عنوان یکی از آرزو‌های مردم یزد نیز خوشبختانه خط اول انتقال آب به بهره برداری رسید.

سیفی افزود: البته علی رغم اینکه خط دوم با حضور رییس جمهور کلنگ زنی شد و به تصویب هیئت دولت نیز رسیده، اما به دلیل برخی مشکلات مالی با کندی در حال انجام است که امیدواریم در این دولت تسریع گردد.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه مسکن ملی نیز تنها استانی که توانست مجوز ویلایی سازی را کسب کند، یزد بود که با اقدام ابتکاری و کم نظیر استاندار سابق یزد انجام شد و حتی این طرح در برخی از استان‌های دیگر کشور نیز به عنوان الگو در حال انجام است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: داشتن خط پروازی اختصاصی نیز از درخواست‌ها و آرزو‌های فعالین گردشگری و مردم استان یزد بود که در این دوره انجام و یزد ایر تشکبل شد و در حال حاضر پرواز‌هایی به داخل و خارج کشور انجام می‌شود و امیدواریم با پیگیری مسئولان این پرواز‌ها افزایش پیدا کند.

سیفی اظهار داشت: این اقدامات تنها بخشی از اقدامات ارزشمند مهران فاطمی در سمت استاندار یزد است و قطعا به عنوان باقیات الصالحات ماندگار است و مسئولیت‌ها ماندنی نیست و اجر و پاداش این اقدامات را خداوند می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت السنوار رهبر حماس و همچنین شهردار نبطیه لبنان گفت: رژیم خونریز و کودک کش صهیونیستی بداند که این شهادت‌ها باعث توقع مقاومت نمی‌شود و دشمن بداند که نهضت مقاومت متوقف شدنی نیست و این نهضت ادامه دارد و این خون‌های شهدا باعث آبیاری و شکوفایی و قدرت بیشتر نهال نهضت فلسطین و مقاومت لینان بوده و خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار