مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از اختصاص ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به خانوار‌های مستاجر زیرپوشش در این استان خبر داد.

حامد رضایی گفت: تسهیلات یاد شده امسال از محل جزء "۴" بند "ب" تبصره ۱۳ قانون بودجه برای پرداخت ودیعه مسکن اختصاص یافته است.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: خانواده‌های معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن مناسب، مستحق دریافت آن هستند و وضعیت اقتصادی آنها ایجاب می‌کند بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات، نهایت همکاری را داشته باشند.
به گفته او، ۳۶۶ واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این اداره کل در حال ساخت است و امسال ۱۹۰ کمک هزینه اجاره مسکن نیز به جامعه هدف پرداخت شده است.
رضایی تصریح کرد: گام‌های بلندی برای حل مشکلات مسکن و اجاره مددجویان بهزیستی اردبیل برداشته شده و در هفته بهزیستی امسال ۴۵۵ طرح مسکن و اشتغالزایی جامعه هدف به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تعداد پرونده‌های افراد یا خانوار‌های زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان اردبیل را ۴۰ هزار و ۱۵۸ فقره اعلام کرد و افزود: ۲۶ هزار و ۱۹۰ نفر از این تعداد، مستمری‌بگیر هستند و بقیه خدمات غیرمستمری دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.