کشاورز آستانه‌ای مبلغ حاصل از فروش یک رأس دام خود را برای کمک به رزمندگان و مردم مظلوم غزه، یمن و لبنان اهدا کرد.

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد: در پویش «به وقت همدلی» در راستای همبستگی و حمایت مردم از مظلومان غزه، یمن و لبنان در آستانه اشرفیه اهدای یک رأس گاو توسط یک کشاورز آستانه‌ای، یادآور دوران دفاع مقدس و فداکاری‌های مردم آن زمان شد.

در این پویش بشردوستی که در راستای همبستگی و حمایت از مردم مظلوم غزه، یمن و لبنان در آستانه اشرفیه برگزار شد، در اتفاقی کم نظیر یک شهروند آستانه‌ای وقتی متوجه پایگاه و صندوق‌های جمعیت هلال احمر شد، همچون زمان جنگ تحمیلی که مردم از دارایی خود برای پشتیبانی از رزمندگان انفاق می‌کردند، مبلغ حاصل از فروش یک رأس گاو خود را برای کمک به رزمندگان و مردم مظلوم غزه، یمن و لبنان اهدا کرد.

جمعیت هلال احمر گیلان به منظور نشان دادن اهمیت و ارزش همبستگی و کمک به همنوعان در جامعه از مردم بشردوست و خیران تقاضا می‌کند با مراجعه حضوری به محل‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در کلیه شعب هلال احمر، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را واریز یا اهدا کنند.

پویش به وقت همدلی؛ کشاورز آستانه‌ای یک رأس دام اهدا کرد

شماره حساب‌های جمعیت هلال‌ احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم، خیرین، حامیان و اشخاص حقوقی کشورمان به مردم مسلمان غزه، لبنان و یمن به این شرح اعلام شده است:

پویش به وقت همدلی؛ کشاورز آستانه‌ای یک رأس دام اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.