مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر چهار خطه اهواز - خرمشهر تا پایان امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

روح الله عمادی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: جاده اهواز به خرمشهر ۱۰۵ کیلومتر بوده که اجرای چهار خطه کردن آن قدم مثبتی برای تردد زائران اربعین حسینی و شرکت‌ها و مردم موجود در منطقه است.

او با بیان اینکه چهار بانده کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است افزود: با این اقدام با کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر، شرایط برای تسهیل در تردد‌ها ایجاد خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حدود ۱۰ کیلومتر این محور از مسیر خرمشهر به اهواز، آماده بهره‌برداری بوده و تنها خط‌کشی آن باقیمانده است که راه‌اندازی این قطعه، افزایش ایمنی مسیر را به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: در صورت تامین منابع مالی به موقع، حدود ۱۰ کیلومتر از سمت اهواز به خرمشهر تا پایان امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

۵۰ کیلومتر محور اهواز - خرمشهر با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده و ۵۰ کیلومتر مابقی آن نیز با تامین منابع مالی از طریق نفت و کمک‌های دولت چهاردهم انجام می‌شود.

عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر این محور در قالب ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری از اهواز تا خرمشهر و برعکس در دست اجرا است که تا پایان امسال حدود ۱۰ کیلومتر از هر ۲ مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.