تیم‌های فوتبال سپاهان و الشارجه امارات در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال سپاهان در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا امروز ساعت ۱۷:۳۰ در  امارات به مصاف تیم الشارجه می‌رود.  

طلایی پوشان ایران در ۲ دیدار قبلی خود برابر الوحدات اردن و استقلال تاجیکستان به ترتیب یک شکست و یک برد به دست آوردند و با ۳ امتیاز در جایگاه سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.  

اگر شاگردان مورایس بتوانند  ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر الشارجه را به دست آورند شانس صدرنشینی در گروه خود را دارند به شرطی که تیم استقلال تاجیکستان  بتواند از تیم الوحدات اردن  امتیاز بگیرد.  

تیم سپاهان مدتی پیش دچار تغییر و تحولات در بخش  مدیریتی شد و مهدی آذربایجانی  جای خود در سمت مدیرعاملی را به احمد یوسف زاده داد و باید دید این موضوع به نفع این تیم اصفهانی خواهد بود یا نه!

در آن  طرف، تیم الشارجه امارات  وضعیت خوبی دارد و با ۵ پیروزی پیاپی در لیگ امارات در صدر جدول قرار دارد  و  در لیگ قهرمانان آسیا هم با ۴ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه C قرار گرفته است.  

تیم الشارجه امارات می‌خواهد با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم سپاهان را به دست آورد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا ارتقا بدهد.  

همچنین تیم‌های فوتبال  الشارجه و سپاهان تاکنون مقابل یکدیگر قرار نگرفته‌اند و سابقه رویارویی ندارند، اما کوزمین اولاریو  سرمربی رومانیایی شارجه ۲ بار برابر  سپاهان قرار گرفته که حاصل کارش کسب یک برد و بک تساوی بوده  و ژوزه مورایس هم در تک تقابل خود با اولاریو شکست خورده است.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار