رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای کمپر و کاروانینگ از این استان به قائنات و یزد در آبان ماه خبر داد.

اردشیر درویشی گفت: رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای کمپر و کاروانینگ استان البرز به تهران، سمنان و در نهایت شهر قائنات استان خراسان رضوی با حضور بیش از ۷۰ نفر شرکت کننده و ۴۰ دستگاه خودرو در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رالی شانزدهمین سفر ملی رالی کمپر و کاروانینگ است که امسال برگزار می‌شود، مطرح کرد: در این رویداد، بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و معرفی کمپر و کاروانینگ به عنوان یک ابزار کارآمد برای توسعه و تسهیل گردشگری انجام می‌شود.

درویشی برگزاری این رالی‌ها را یکی از راهکارهای توسعه همگانی اتومبیلرانی خواند و مطرح کرد: همزمان با این رویداد، رالی تور کمپر و کاروانینگ به مقصد یزد نیز برگزار می‌شود. در واقع کمیته مربوطه به دو گروه تقسیم می‌شود و گروهی به خراسان رضوی و گروه دیگر به یزد سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رویداد نیز با حضور ۲۵۰ نفر شرکت کننده و ۱۳۰ دستگاه خودروی کمپر و کاروانینگ برگزار می‌شود، اظهار کرد: کمیته کمپر و کاروانینگ استان البرز تنها کمیته این حوزه در سطح کشور است که رالی‌های بین المللی نیز به مقصد کشورهای همسایه برگزار می‌کند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به برگزاری رالی‌های بین المللی به کشورهای اروپایی در آینده خاطرنشان کرد: در سال گذشته، هم رالی تور گردشگری موتورسواری و هم رالی خودروهای کمپر و کاروانینگ بین المللی توسط این هیئت برگزار شد.

درویشی با بیان اینکه هیچ فعالیت بین المللی منسجم و متمرکزی در حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی در کشور انجام نمی‌شود، تصریح کرد: ما تنها هیئتی هستیم که اتومبیلرانانمان در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ سه مقام قهرمانی بین المللی رسمی در مسابقات آفرود کسب کردند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز عنوان کرد: همچنین تنها هیئتی هستیم که در سال گذشته رالی تور گردشگری موتورسواری بانوان را به مقصد کشور هند برگزار کردیم، البته سال‌های قبل نیز این رویداد به مقصدهای ارمنستان و گرجستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار