رئیس مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: انتظار داریم استاندار جدید تهران شاخص‌های تهران را ارتقا دهد.

علی یزدی‌خواه رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مراسم معارفه محمدصادق معتمدیان استاندار جدید تهران در تالار بزرگ وزارت کشور گفت: استان تهران در شاخص‌های کشوری از میانگین کشوری پایین‌تر است و از نظر سهم از بودجه‌های عمرانی همینطور آلودگی هوا و موضوع حمل و نقل سهم کمتری در شاخص‌ها دارد.

وی افزود: وقتی در مجلس در خصوص بودجه تهران صحبت می‌کنیم می‌گوئیم که سهم تهران از مالیات کم است و تصور بر این است که چنین نیست، اما امروز که بودجه به مجلس تقدیم شد رئیس جمهور گفت که لایحه دارای ۴ محور است که یکی از آنها عدالت محوری است.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران به تاکید رئیس جمهور در خصوص مدارس فرسوده گفت: نسبت دانش آموزان به مدارس در استان‌های دیگر ۱ به ۲۹ است و در تهران یک به ۴۰ است همینطور در مورد مدارس فرسوده تهران شرایط مناسب نیست.

یزدی‌خواه ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار تهران در دولت سیزدهم اظهار کرد: معتمدیان، فردی توانمندی است که همه شخصیت‌ها بر روی ایشان برای استانداری تهران اجماع داشتند و نمایندگان استان تهران امیدوار هستند با حضور استاندار جدید شاخص‌های تهران در بخش‌های مختلف ارتقا پیدا کند.

خبرنگار: حسین قربانی

برچسب ها: نماینده مجلس ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار