معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۳دانش آموز در گیلان در جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا خوش درخشیدند.

حسن پیراولیا با اشاره به شرکت دانش آموزان در رشته های آفرینش های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی گفت: دانش آموزان مدرسه های « باران اندیشه » و « آذر اندامی » از ناحیه دو رشت در رشته سرود همگانی رتبه های اول و دوم و دانش آموزان مدرسه « شاداب » در نقاشی همگانی رتبه دوم مشترک کشوری برای گیلان کسب کردند. 

وی افزود: ۱۳ دانش آموز استان در رشته های: چاپ، نوازندگی موسیقی، مجسمه سازی، مشبک کاری ، معرق کاری و منبت عناوین شایسته تقدیر و همچنین معرفی به کانون های فرهنگی ، تربیتی به عنوان مربی یار را به دست آوردند. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان درباره این جشنواره گفت:  آموزش و پرورش به منظور ایجاد روحیه همکاری، رقابت و نشاط دانش آموزان در کنار علم آموزی، اقدام به برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف می نماید که یکی از رویداد های مهم هنری در چند سال اخیر، جشنواره فرهنگی هنری فردا بوده است.

گفتنی است چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا با موضوعات: مکتب حاج قاسم، فردای بدون استکبار، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، رفیق شهیدم و اربعین برگزار شد که دانش آموزان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.