معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان گفت:جشنواره نوجوان خوارزمی با 7 محور در 19 منطقه آموزشی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس احمدی‌مقیم، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان به پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در استان اشاره کرد و افزود:این جشنواره با محور در 19 منطقه آموزشی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره تمام دانش‌آموزان دوره اول متوسطه می‌توانند حضور داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان در محورهای دست سازه‌ها، پژوهش، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه کار و فناوری و هنر به رقابت خواهند پرداخت، عنوان کرد: آثار دانش‌آموزان ابتدا در آموزشگاه‌های محل تحصیل ارزیابی و سپس آثار برتر در مرحله  منطقه‌ای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

احمدی مقیم با بیان اینکه برترین‌ها و برگزیده‌ها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد، گفت: مرحله منطقه‌ای بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله  استانی جشنواره نوجوان خوارزمی اردیبهشت‌ ماه و مرحله کشوری تابستان سال آینده خواهد بود، بیان کرد: در مرحله کشوری مسابقه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان متوسطه اول در تولید آثار علمی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: این جشنواره با ایده هدف و شعار کارآفرینی تشکیل برگزار می‌شود که امید است بتوانیم در راستای رسیدن به این هدف گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/ب

جشنواره نوجوان خوارزمی با 7 محوردر همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.