شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از کمبود امکانات رفاهی در شهرک بهاران شهرستان نجف آباد استان اصفهان گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

فراهم ساختن امکانات رفاهی در شهر‌ها و روستا‌ها یک امر ضروری است که باید مورد بررسی قرار گیرد. نبود شبکیه فاضلاب در شهرک بهاران از توابع شهرستان نجف آباد استان اصفهان مشکلاتی را برای اهالی این شهرک به وجود آورده است.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام به برخی دیگر از مشکلات این شهرک اشاره کرد و از مسئولان درخواست کرد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام انشالله حالتان خوب است مشکل نبود شبکیه فاضلاب شهرک بهاران ساکنان این شهرک را آزار می‌دهد، چون چاه‌های فاضلاب‌ها قدیمی و مدام پر می‌شوند و بعضی ازساکنان از پرداخت پول جهت تخیله چاه اجتناب می‌کنند وطبقات همکف به دلیل بالا زدن فاضلاب در منازل خود مجبور به تخلیه چاه فاضلاب هستند.ضمن ایجاد بیماری همه هزینه‌ها باید تقبل کنند دیگری نبود هیئت مدیره مقتتدر که بتواند سر وسامان بدهد وضعیت شهرک را پیگیری نماید. نبود سطل زباله در محوطه ونگهداری بعضی از ساکنین از گربه وانواع پرندگان که ایجاد بیماری می‌کند در ساختمان بلوک بی ۱۹ خیابان شمشاد شهرک طبقه اول با معضل نگهداری پرندگان و پرداخت نکردن هزینه تخیله چاه و اینم مدام در پارکینگ روباز آنجا اشغال گوشت می‌ریزند و گربه‌ها جمع می‌شوند . از سوی دیگر در پارگینگ‌ها شیر آب اشامیدنی است با آن خودروی خود را می‌شویند.  با این وضعیت آب در کشور و سرازیر شدن آب در خیابان و ایحاد یخبندان در زمستان ایجاد شبکیه فاضلاب و این مشکل با داشتن هیئت مدیره کار آمد این مشکلات را حل می‌کند.  وجود مستاجر با مشکلات اخلاقی آن هم در ساخت‌های اپارتمانی مشکلات فراوانی دارد
 خانم من معلم است صبخ میرود مدرسه ساعت چهار می‌اید خانه باید اسایش داشته باشد پارگینگ‌ها جای چهار ماشین را ندارد بعلت فرسودگی نشست کرده است باید پارگینگ عمومی بگذارند که مشکل روغن ریزی خودرو‌ها و شستن خودرو و نشست زمین نداشته باشیم و ایجاد شبکیه فاضلاب و داشتن هیت مدیره می‌توانید گزا شی تهیه کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار