مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با در سفرهای شهرستانی، مطالبات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری استان بررسی میدانی‌ می‌شود، گفت: احداث و راه‌اندازی خانه ایثار مطالبه به حق جامعه ایثارگران استان است.

محمد رحیمی شامگاه سه شنبه در سفر به شهرستان چرداول و دیدار با امام جمعه و تعدادی از خانواده‌های شهدای این شهرستان، اظهار کرد: رسالت اصلی بنیاد شهید تکریم جامعه ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، ابراز کرد: طرح سپاس در راستای قدردانی و تکریم خانواده‌های شهدا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در کشور اجرا می‌شود و ایلام از استانهای پیشروی کشور در این زمینه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تاکید بر اینکه احداث خانه‌های ایثار و مرکز اقامتی مهم‌ترین مطالبه جانبازان و ایثارگران استان است، گفت: استان ایلام دارای ۱۶۷ جانباز ۷۰ درصد و ۱۴ جانباز قطع نخاعی بوده و بر این اساس احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رحیمی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه، افزود: برنامه فرهنگی در سطح استان نیازمند تخصیص اعتبار لازم است اما با این وجود، در سال جاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، قرآنی، اردویی، یادواره شهدا برای جامعه هدف و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی ابراز کرد: : در سال جاری ۲۹ مراسم «سه شنبه‌های شهدایی» در استان ایلام با موضوعات مختلف به همت اداره کل بنیاد شهید استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه برگزار شده است.

حجت الاسلام" محمد حسن فریادی" امام جمعه چرداول نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،افزود: برنامه های فرهنگی نیازمند توجه مسوولان ارشد استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه سفر خود به چرداول با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیدار و از زحمات آنها در خدمات رسانی به جامعه هدف قدردانی کرد.

رحیمی در آخرین برنامه خود در شهرستان چرداول با خانواده معظم شهید«عزت الله رفیعی» و همچنین جانبازان سرافراز «عمران احمدی» و «حمید رضایی» دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.