مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با وجود آغاز بارش اولین برف پاییزی روان بوده و مشکل خاصی نداریم.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات لازم برای مقابله با شرایط جوی انجام گرفته و همکاران اداره کل راهداری از شب گذشته در تلاش هستند تا از انسداد مسیر‌های مواصلاتی استان جلوگیری شود.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه اضافه کرد: هم اکنون همچنین شاهد بارش برف در گردنه مایین بلاغ (محور تکاب– شاهین دژ)، ارومیه - پایانه مرزی سرو، بند به طرف راژان و محدوده ۱۴ شهید، پایانه مرزی تمرچین و گردنه قوشچی هستیم.

دست نشان اظهار کرد: با تداوم بارش‌ها نیز عملیات راهداری همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیش از ۲۰ نفر راهدار با بهره گیری از ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین هم اکنون در حال انجام عملیات برف‌روبی در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه هستند و تا این لحظه هیچگونه انسدادی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان گزارش نشده است.

دست‌نشان از مردم خواست در صورت ضرورت سفر به نقاط کوهستانی و گردنه‌های برفگیر حتما خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی در ادامه گفت: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی هاست و مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.